tisdag 15 november 2011

Lång dag och pinsamheter.

Nu så, har Billy precis somnat. Vi var på öppnis på förmiddagen, kusinen Mimmi var även där och busade. Efter det så gick vi en långpromenad och hamnade hemma hos mamma en stund. När vi sedan kom hem så kom Mu och barnen hem till oss och hälsade på. Trevligt. Så full fart har det varit. Det är bra det, så man har någonting att fylla dagarna med.
Haha, alltså. Jag lär bara berätta en sak. Jag hade en annan blogg förut som hette Misopretty. Jag har haft en länk till den här på sidan, där stod det "min gamla blogg". Grejen är bara den att den länken inte alls gick till min gamla blogg, utan det kom liksom upp en snusksida som är väldigt barnförbjuden när man klickade på den. Ush, så pinsamt, jag har skrivit fel adress till bloggen. Tänk de som kanske har kollat in min "gamla blogg" och kommit till en sån sida, vilken bild de måste fått av mig om jag hade en sån sida. Ush. Men nu är den länken ändrad. Så nu vet ni det. Det var inte min gamla blogg. Tack för att du sa till om det. :)

1 kommentar:

Elin sa...

Maaaalin!! Jag försöker och försöker skicka mess till dig men det verkar inte komma fram... Eller så dissar du mig:P Hade du oxå provat skicka till mig?? Så himla konstigt att det inte funkar!

Vi vill ses igen!:)