tisdag 29 november 2011

Min lilla kille som är en stor kille.

Japp, så idag är det tisdag. Snart fredag igen, gud så veckorna rullar på fort. Har varit hemma hos Sandra och kusinerna nu på eftermiddan, vi åt raggmunk, det är verkligen gott! Igår var vi nere på bvc på 4 ½ månaders kollen. Min lilla kille är en stor kille nu kan man säga. Haha. Jag fick en chock när han låg där på vågen, 8740 gram och 67 cm lång. Visst, jag visste ju att han hade gått upp en hel del, men jag trodde inte att de va så mkt. Inte för att det gör någonting att han är en stor kille, han är så go och rund så. :) Nu är det storlek 74 som börjar gälla här hemma. Men han har ju att brås på också, en pappa som är 1.97 lång och storlek 47 i skor. Så det så.

I helgen så var vi ju i valbo och handlade. Köpte några julklappar, skönt att ha börjat med dem iallafall. Och så storhandling av mat såklart, det är så synd att de bara har coop där. Jag köpte första julklappen till Billy, en "onepiece" ifrån kappahl. Jag tyckte den var så fin, den blir perfekt och mysa i sen.^^

1 kommentar:

Johanna M sa...

Bra där Billy!! Jag tycker Kid växer på sig, men han är mindre än Billy nu...Vi ska ner till BVC om 2 veckor, få vi se, då är han 8 månader.

Fiiiin heldress!!